måndag 16 april 2012

Nu var det ett tag sedan jag skrev sedan ju, igen...-.-'
Men idag har varit en deppig dag, får hoppas på att det blir bättre till veckan, helst imorgon redan!
Vaknade kvart över sex i morse, det var jäkligt tungt. Men jag tog mig upp till tjugo över iallafall!
Fick fixa fram kläder att ha på mig, fika och göra mig lite i ordning. Sen var det bara att rusa iväg som vanligt för att hinna med bussen. Men jag han med den, och väl i skolan hade jag visst råkat glömma ett och annat, tur man klarade sig utan sakerna idag! Vi hade en ganska lugn dag i skolan idag ändå. Fick sluta efter samhälls, eftersom vi skulle iväg för att intervjua banker, vilket gick sådär.
Sedan blev det att ännu en gång rusa till bussen, han precis med den.
När jag kom hem så pratade jag i telefon med Johannes en stund, eftersom att han satt på Arlanda och var på väg mot Spanien. *Fäller en tår*
Så nu är han där, och jag måste ta hand om mig själv en hel vecka framåt.. Hoppas att det inte händer något, varken för han eller mig. Då blir de jobbigt..
Men efter att han lyft från Sverige så var det dags för mig att grädda våfflor. Efter det la jag mig i sängen och läste någon timma, ända tillsdet blev dags att byta om och jogga till träningen.
Gick inte så bra idag, men jaja. Jag får sköta träningen så jag blir bättre. Inte slarva och tveka. För nu kör jag säsongen ut, sedan kan jag ta ett beslut om de behövs!
Nu ska jag iallafall börja lägga mig och läsa en stund. Börjar bli trött, men ska se om Johannes hör av sig eller inte. Annars får han väl väcka mig den godingen!
Men nu ska jag säga godnatt iallafall!

PS. Nya bilder kommer strax!


Godnatt!

1 kommentar: