måndag 23 april 2012

Då har måndagen gått, och tisdagen är snart påväg in. Har inte gjort så jätte mycket idag, de har varit skola, och när man kommit hem så ha man pluggat lite. Innan det sen halv åtta var dags för träning. Träningen idag gick åt helvete för mig. Ett bevis för hur jävla otränad man är. Såhär död ska jag inte vara efter en cup i vanliga fall. Bara att komma igen nu! Ska ju kunna orka med minst 20min till säsongen, och de är allra minst de! Ska ju klara av 45min! Och helst 45 igen efter halvlek. Näe, konditionen! Here i come!!! Såhär kan det då absolut inte fortsätta. Blir bara jävligt skämmigt för mig. Men nu ska jag också sova, har ju nationella imorgon klockan åtta. Svenska, usch! Nu ska jag lägga mig och sova med den andra tröttern, som redan sover i andra ändan av telefonluren 45mil ifrån. Den sötisen, att jag saknat dehär... Äntligen är han hemma igen :') Godnatt!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar