lördag 21 april 2012

Blev att vi spelade lika mot hardhaus, så dem gick vidare och vi ska spela om femte plats klockan åtta. Totalt är de tolv lag med så de känns ju ändå skönt. Så nyss har vi kommit tillbak till stugorna vars vi bor för att vila upp oss inför nästa match. Vi var och åt innan vi for mot stugorna. Jaja, vi var så nära till en semifinalplats, men efter en kvart in i andra halvlek så kvittera dem. Då hade den fått in (antagligen deras bästa spelare) som var äldre, och rätt så stor. Men vårt lag spelade bra! Det är ändå riktigt bra lag vi möter nu. Och vi har inte förlorat en enda. Första spelade vi lika, andra vann vi och nu spelade vi lika igen. Jaja, nog om de! Nu ska jag vila och försöka peppa inför nästa match! Har inte känts bra alls nu när jag spelat, tycker att jag har sämst kondis och dålig bollkontroll, men de är väll inte jag som ska bedöma de. De måste nog någon annan göra som verkligen ser och vet något sånär bra. Jag kan bara känna på mig att jag inte känns att vara bra. Jag har mycket mer att ge, de vet jag. Bara jag får upp konditionen och får bättre bollkontroll osv. (enligt mig alltså.) Nu är det dags att vila lite, är trött. Sen taggning inför match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar