söndag 22 april 2012

Jaha, nu lämnade vi Kalix för att äntligen få komma hem! Det ha som varit en lång helg med mycket fotboll. Damernas match slutade med 1-0 för gammelgården. Förlust för damerna alltså. Jag tycker att våra damer skulle vunnit den här matchen. Och för övrigt så behövde jag inte spela, jag satt som avbytare hela matchen. Jag var orolig att jag skulle behöva kliva in och spela. För det känns som att jag inte är nog bra ännu för de. Inte riktigt redo. Jag måste komma igen dem andra igen innan jag kan börja tänka om jag är bra eller dålig. Nu känner jag mig typ sämst. Men jag vet att jag har så mycket mer att ge, bara jag får träna upp mig och allt. Då kan jag börja bevisa vad jag kan gå för. Men nu ska jag nog försöka sova lite grann, kommer ju hem kring 00.00-01.00 tiden...:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar