torsdag 19 april 2012

2012.02.06 - 2012.04.19

Okej, nu kommer ett inlägg med massvis med bilder, ända sedan typ 7februari.

 Påsklovet 2o12 , något värt att minnas.

You make me kinda happy.

 Att tröst äta chips med en av dina bästa vänner, får
dig att känna dig bättre till mods.




Jag saknar dig. 



Joggade till träningen i fin vädret.

Jag är mig själv, och långt ifrån perfekt för dig.

Ännu en fin dag under påsklovet. 

Ett igensnöat hus eller nått liknande. 

 Hemma från fjällen , sportlovet 2o12.

En glad liten lillebror i slalombacken.

Min sötis till lillebror och jag i liften.

Johannes, du betyder så otroligt mycket för mig.
Saknar dig...
<3

Jag och Marcus i backen.

Johannes pimplar , påsklovet 2o12.

Min älskade lillebror Marcus.





Du är en sjukt underbar människa ska du veta Johannes.

Snygga?
Jomen dra ett till skämt va..



 En dag på skotern i fjällen.

I fjällen och grillar med familjen.


Första gången man stod på en snowboard, och jag var grym!
Eller så inte...

Marcus åker fristil och hamnar på andra plats.



Marcus kom trea i nordiska samemästerskapen.



I Narvik för att spela fotboll!





2012.02.06 - 2012.04.19


1 kommentar: