tisdag 17 januari 2012

Sitter med spanskan framför mig, försöker lära mig över hundra glosor inför provet imorgon. Plus alla tillbehör till kapitlets alla delar. Om jag lär mig allt så är jag ju sjukt bra! Men saken är det att jag inte ens kommer kunna lära mig ens hälften av dem. Eller ja, kanske.
Men iallafall. Jag hade fotbollsgym idag. Det var riktigt roligt att få komma tillbaks dit också!
Sen hade jag någon slags diagnos på svenskan.
Ja, gymnastik har jag också haft idag. Det var roligt de med. De var lekar, haha.
För övrigt har jag haft historia och ekonomi i skolan idag. Usch och usch igen.

Har träning idag halv nio igen, till tio. Fys, inte särskilt kul enligt mig nu. Är otränad så har inte bra kondis eller vältränade muskler. Jippie! Men jag blir nog nöjd när den är slut. Att jag orkat ta mig igenom det där jobbiga fys passet som varar i en och en halv timma. Haha, eller ja.. Om jag orkar blir ju en fråga som jag får besvarad efter träningen iallafall.
Men det blir nog bra de med tillslut. Jag får börja träna hårt för att komma ikapp med träningen.
Att träna lite varenda dag gör ju inget, de är ju bara bra. Iallafall för mig och min kropp så jag inte ser ut som någon som inte tränat på århundraden när jag kliver in på fotbollsplan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar