tisdag 31 januari 2012

Jaha, då har man startat morgonen med att åka till skolan för att säga upp sig från fotbollsgym. Känns som att jag inte orkar med de nå längre... Och när man kommer hem för att vänta på att historia lektionen ska börja en och en halv timma efteråt, så får pappa mig att börja tänka till. Jag är nog lite bort tappad i mig själv, eller hur man ska säga. Jag borde börja prestera i skolan och börja umgås mer. Jag är så instängd i mig själv just nu, och har varit de ett bra tag nu. Dags att börja försöka ha roligt igen, och göra sånt jag vill.
Iallafall så gick jag på stan med Maja efter skolan. Vi gick och fikade, och shoppade lite. Fast blev endast en skjorta och ett par byxor för min del. Men det är sånt som behövs känns de som, haha.

Men nu ska jag börja röja undan från mitt golv, imorgon ska de väl förhoppningsvis tapetseras om i mitt rum, så måste bort med min feta "älskade" klädhög på golvet. Sedan blir det lite plugg, käk och till sist träning halv nio. Fys... Men jaja, de blir att försöka tänka positivt och prestera bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar