onsdag 18 januari 2012

Hemma igen efter en lång skoldag... Jag började klockan tio över åtta, och slutade cirka fem halv sex.
Men det var ju också en händelserik dag. Det började med samhällskunskap vars vi håller på med något slags arbete. Sedan var det matte, det gick väll också ganska bra. Därpå följde naturkunskapen, vars vi också har ett arbete på gång. Men sedan, då var det spanska prov, jag funderar ju just hur det gick. Kanske inte så bra? Eller så gick det helt okej.
Efter det hade vi en lång lunch, var visst lasagne. Det var gott, haha!
Sedan var det idrott, då körde jag och några andra styrke i gymmet. De andra hade hinderbana, med avslappning. Sedan var det historia och vi kollade på film, och på det följde sedan fotbollsgym.
Vi spelade för det mesta. De var riktigt roligt, som vanligt typ.
Fast såklart så finns det gånger som varit roligare. Men den var helt okej, och vi spelade mycket så.
Nu ska jag börja plugga, och vänta på maten. Är vrålhungrig!!!
Och senare idag väntar ännu en träning, klockan 21.00-22.00. Sedan får jag äntligen ta mig i duschen och sedan sova!
Jag är helt slut i kroppen. Stel och värk. Men det är så det ska vara! Jag är på gång känns det som, äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar