fredag 20 januari 2012

Åhåja, då satt man här i sängen med datan i knät ännu en dag. Blev en lång dag igen. Men det är äntligen fredag igen! De sista jag hade idag i skolan var fotbollsgym, gick inte så bra för mig. Men helt okej kanske jag var iallafall.Till middag blev det kycklingspett med pommes. Nu ska man börja packa, och sedan blir det väl att åka och handla till på morgonen då man ska iväg mot Luleå för att spela fotboll och kvala till SM eller något liknande. Jag kommer troligast att bara heja på mitt lag, vilket jag verkligen förstår.
Efter matchen så ska jag mot stan, förhoppningsvis kommer Johannes och kollar, och typ "möter" mig i Luleå eller nått sånt. Ska ju till han sen, så jag kommer hem på söndag igen.
Men jaja, nu ska jag på börja min packning iallafall!
Och det blir nog en tidig kväll ikväll, ska upp halv fem.... :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar