måndag 16 januari 2012

Just hemkommen från träningen! Det var riktigt roligt att äntligen få träna igen efter ca. fyra månader!
Blev inte särskillt trött heller. Men min bollkontroll kanske intye är den bästa nu, men den fanns där ändå. Och sen är det ju dethär med snabbhet. Dags att börja träna den igen!
Ååh, fy vad jag ska börja träna nu! Jag vill bli bäst (något som är omöjligt), men ska ändå sikta högt och försöka göra en bra säsong i år! Ännu bättre än förra säsongen!
Men men.. Träningen ska vara bra då och jag får inte äta vad som helst när som helst.
Också de sista, jag måste börja sova bättre för att prestera bra i skolan och på träningarna!
Ihelg kanske jag följer med laget på sm-kval också. Jag lär ju inte få spela, vilket jag verkligen förstår, men jag vill följa och heja på dem. Dem är mitt lag, och dem ska vidare!
Nu ska jag ta och köra ett styrke pass tror jag, innan jag hoppar in i duschen! Fast behöver ju inte ta i för hårt. Har ju ändå fotbollsgym kvart i åtta på morgonen, och fyspass med laget på kvällen.
Också ska jag hinna göra klart historian idag tror jag. Jag hoppas då de!
Men men, dags att börja få allt gjort nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar