fredag 4 maj 2012

Tomheten som uppstod.

Tomheten kanske blir det värsta. Nu är det bara att kämpa på för att försöka få ett bra liv. Resten av det. Hade nog vela flytta till USA, eller nått. För att försöka glömma ett och annat. Bli halvt hjärntvättad eller nå, bara så pass så man glömmer hur mycket man älskar han. För alla minnen och så vill jag aldrig glömma. Haha nu få ja väl försöka skapa en ny dröm. Bli polis och jaga bovar. Och hoppas på att få en grym kollega!;) Nä, nu ligger jag här i husvagnen och har absolut ingenting att göra. Livet suger osv. Nu ska jag fortsätta att ligga i sängen. Dryga osv. Längtar tills jag hittar äkta kärlek igen. De är typ de bästa som finns. Men samtidigt den värsta. Jaja, nu ska jag gå och dö eller så. Eller inte dö direkt. Men jag ska ta och leva. Eller, något i den stilen iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar