fredag 11 maj 2012

Idag har varit en bra dag!

Ja, dagen började med att man endast hade en lektion. Sedan for man hem och skrev på arbetet om andra världskriget.
Efter det så for jag upp på stan, för att jag skulle umgås med Julia. Åt dessutom årets första mjukglass, hehe!
Halv sju gick jag och hon upp på stan för att möta resten, sedan var det show, "What's your story?". Och himlars vad bra dem var! Jag höll på att börja gråta till filmerna som visades i början, och sedan all dans OCH beatboxing. Haha så grymt bra! Ångrar mig inte en enda sekund att jag for dit. Det var absolut värt de!
När jag kom hem iallafall, så kollade jag Sverige-Ryssland. Och åt en kebabpizza, haha tjockis jag!;)
Men nu ska jag skriva ner vad som ska med imorgon, för att sedan dejta kudden!
PS. Det kommer lite bilder senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar