söndag 6 maj 2012

Ligger i sängen och ser på tv. The ghost writer typ. Mår dåligt också.. Hujja. Haha jag saknar den där säkra känslan. Av att vara säker på att ha någon att ringa om det behövs. Att veta att personen skulle göra vad som krävs vad som än händer. Jag hade vela flytta ihop med "min kille", om jag nu får någon här i framtiden... Att kunna ligga och mysa med han framför en film. Eller när man ska lägga sig att sova, och man inte kan somna. Att då ha något som tröst, att kunna ligga där bredvid honom och höra honom andas... Att man bara är några centimeter ifrån hans hjärta. Om man stoppar örat mot hans bröst, så hör man hans hjärta slå. Jag minns en gång, en kille sa till mig. "Lyssna! Hör du mitt hjärta? Tänk, du är den enda i hela världen som kan höra den slå nu. Och den slår bara för dig." Haha, jag undrar just om jag kommer hitta en kille. Som är sådär mysig, och helt underbar... Aja, jag får nog ta och drömma vidare nu och hoppas på en ljus framtid... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar