söndag 13 maj 2012

Nu har jag lagt mig för att sova efter att jag skrivit några rader här! Idag har det varit en lugn dag. Det enda "bra" är att jag städat, flätat lite till tennarmband, varit ute och joggat ca 6km. Sedan har jag bara tagit det lugnt. Att jogga idag var så sjukt skönt och roligt! Jag fattar inte riktigt att jag orkade springa i de tempot jag höll hela vägen. Trodde att jag skulle behöva gå tillbaks, men nejdå! Jag sprang, och försökte att koncentrera mig på andningen. Är iallafall rätt så stolt över mig själv för att jag klarade det så bra. Och när jag egentligen trodde att jag skulle behöva gå hela vägen tillbaka. Iallafall så har vi ätit god mat idag, nämligen grillat! Mums!! Annars har jag bara umgåtts med familjen hela dagen, det har varit rätt så mysigt och skönt. Men nu ska jag sova! Blir ju en tidig morgon! Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar