tisdag 28 juni 2011

Vilken dag! Började en låååång dusch så jag inte han äta frukost eller ta med lunch till jobbet. Näe, istället blev det att snabbtrampa för att hinna! Väl på jobbet fick vi börja med å dela in oss i grupper, hamnade med thommy. Vi skulle göra blommor i kartong å sen klippa ut å måla dem röda. Verkar vara en rätt så glad prick den typen ändå. Vilket jag inte trodde innan...^^
Nå iallafall, till lunch kom min käre mor och far för att hämta mig. Så vi for på coop och handla, åkte hem så jag fick äta min inhandlade (goda) baguett, å sen stack jag till jobbet igen.
Påvägen hem fick jag lite panik... De duggade. Och jag trodde ju klart att det skulle bli regn, så fick bråttom. Hade ju bara jeansjackan eftersom de var kring +20C imorse.
När jag kom hem han jag inte mer än att äta en glass förän jag var tvungen att sticka till bussen. (Skulle då på stan med min söte olle!) Vi kollade först efter regnkläder åt mig, å sen kollade vi in lite andra affärer.
Innan vi for åt varsit håll igen, det vill säga, jag till fammo och hon till chrille. Så gick vi in på ica. Å när hon sökte det hon skulle handla, så kom två personer in. (Inte alltför klara i knoppen om man säger så). Dem verkade ha tagit något.. Så Ida fick lite brått, och jag som hon. Vi ville därifrån!! Dem blev utslängda innan vi han bli klar, så dem satt ju där utanför med ett helt gäng som dem... Det blev att smått springa därifrån.
När jag varit hos fammo och hälsat på en stund, så blev det att rusa ner till intersport innan dem stängde. Mamma kom dit, å vi kollade på regnkläder. Fast jag beslutade att jag inte ville ha några därifrån, så vi for på teamsportia. Där hittade jag äntligen efterlängtade regnkläder!! En svart haglöfs jacka och ett par svarta 2117 of sweden byxor! Ouiiii! :D Någon som är glad!(a)
Var till min kusin också nu under kvällen. Blev att låna filmer. (Som jag glömde senast...)
Och nu väntar man på maten! Är som lite hungrig ^^
Min älskade sköna jacka<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar