lördag 25 juni 2011

Sovde inte så länga idag, bara till halv tolv ungefär! Sen var det bara upp och fika för att sen sätta sig och umgås med sin syster. Jag ritade och hon satt på datan. Jag borde ju skämmas över det jag ritar! Blir ju nå så sjukt dåligt!! Avundas dem som kan! Tex julia min sötnos, och kristina! Helt galet duktiga!
Jaja, dem har väll tålamod också?? Jag vill som bli klar fort... -.-'
Haha, ja. Jag underhöll visst mamma och min syster idag också... Jag och mamma skulle flytta bort en stor blomlåda fylld med vatten i. Å de var massa äckelsmåkryp i vattnet. Upptäckte jag senare alltså...
Så jag var ju lite oförsikig å stänkde ner mig. Först tänkte jag bara att det var vatten ju. Men när ja kollade på händerna började jag gallskrika för att det var en massa äckel småkryp!! Fy förbannat äckligt!
Så jag bara torkade av händerna i tröjan å slet av den, men kom på efteråt att ja inte hade något under förutom bh:n... Så fick ännu mer panik och sprang in.
Kvar där ute stod mamma och syster i fullt skratt... Okej, såg säkert super kul ut. Men var inte så värst trevligt för mig... Jag hoppas bara inte grannarna såg mig när jag slet av tröjan till bh... -.-'
Käkade grillat idag också med familjen! Riktigt gott! Fast blev som mätt och nu har man ont i magen... Nästan så att man spyr ju.. ;/ Och efter maten åt man efterrätt också! Jag rullar nog fram nu...

Dagen som gick...


Saker har ofta varit upp och ner för mig.
Men nu är ju hela världen upp och ner för syster! 
 Fly away...
 Hahah, ta betäckning eller nå!
 That's my sweet sister <3
 <3
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar