fredag 24 juni 2011

Ett tag sen man skrev..

Ja nu var det som ett tag sedan man skrev senast. Så nu måste jag rycka upp mig än en gång, och återvända till att försöka skriva minst en gång om dagen. Men det har varit så mycket på senaste tiden, och hjärnan har gått i hundranittio av allt tänkande. har hänt en hel del sen senast jag skrev. Som tex att det är helt över med johannes. Jag har gått ut grundskolan. Jag har jobbat, osv. Nu idag har jag varit med Julia, my little star. Vi har farit runt på stan med cykeln i hopp av att hitta ett fikaställe. Men det slutade med att va hamnade på kvantum för att köpa fika, och hade picknick på fotbollsplanen! Mys det med, men däremot blev det kallt, så vi for hem till henne.
Så. Nu har jag suttit ensam hemma i några timmar, och kommer fortsätta göra det ett bra tag. Kul midsommarafton, jag gråter av glädje! Syskonen är hos mommo och moffa, medans mamma och pappa jobbar. Så får väll göra något själv som att laga nudlar och sätta på en film eller något senare. Eller så blir det att nörda framför datan... Så sjukt less på datan, men det är ett bra tidsfördriv ibland.
Har redan haft lite tidsfördriv å sminkat mig. Blev inte så bra menmen. Jag är ju ensam hemma! ;)
Hmm... Har funderat på om man ska börja skriva om något speciellt på bloggen?? Men har sämst fantasi..
Skulle vart lättare och komma på saker att skriva om. Nu skriver jag bara om dagarna vad jag gör, om känslor osv. Thats boring! Vill ha nå mer... 

 Jaa så var det ju det här med sminkningen ;)
Min ängel Julia :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar