söndag 16 januari 2011

Ny, typ ;)

Ja, då har man skaffat en ny blogg. Är inte HELT ny med att blogga. Men är ändå som en nybörjare som kommit en bit på vägen!

Dagen har segat sig fram, och jag har inte fått mycket gjort. Har mest försökt få bort av all sprayfärg i håret, å de som kommit på kroppen, sedan igår. Svart och blått, YES!! Fick inte ens bort allt från nacken, halsen och därikring. Såå.. Blir en skoldag med en huvtröja imorgon alltså!
Färgen kommer från när jag sprayade håret helt svart och satte blåa slingor till en maskerad, eller vad man ska säga. Skulle likna ett emo, men den saken kanske inte blev helt lyckad. Skulle nog blivit bättre om jag hade haft mer smink och kläder att välja mellan. Och om jag inte hade haft så bråttom. (Var lite sen om man säger så....)
Aja, med håret (plus lite smet av färg i ansiktet, för att ha försökt få bort vars de råkat komma), så fick jag försöka sminka över det värsta. Ändå syntes de lite, som smuts ungefär. Men det fick duga tillslut. Hade inte tid och stå där och försöka göra det bättre, när de ändå inte gick. Slängde på ett par slitna blåa jeans och en svart t-shirt. Sen fick de vara bra med det. (FOTO KOMMER PÅ "EMO" JAG!
Kul kväll blev det ju iallafall! :)
Endel hade klätt ut sig till prinsessa och bondlurk tex. ;)

Annat jag gjort idag är att ha tränat, bastat och färgat mammas hår. :)

Men nu ska jag dra mig mot köksbordet och kvällsfika! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar